Verkooppunt worden


Heb jij een (Web)Winkel, Sportschool / Trainingsstudio, CrossFit, Voetbalschool, Yoga of ben jij retailer?

 Verbreed jouw assortiment met originele producten inclusief patent certificaat!

Onze verkooppunten zijn de visitekaartjes van het merk. 

Denk jij dat de producten van Bootyband een mooie aanvulling zijn in jouw assortiment?

De collectie is in te kopen voor jou als winkelier of webshophouder.

We zijn een jonge en snel groeiende onderneming die 24/7 bezig zijn met het ontwikkelen van een kwalitatief hoog product.

Wij zijn op de hoogte van de laatste fitnesstrends en nieuwste ontwikkelingen omtrent fitness.

Bootyband heeft als eerste in Nederland de stoffen weerstandsbanden ontwikkeld. Wij ontwikkelen steeds weer nieuwe artikelen met de nieuwste technieken.

Onze ervaring als leverancier en groothandel in sportartikelen aan grote en kleine sportscholen, CrossFit-boxen, voetbalscholen, verenigingen en aan de fysieke winkels bieden wij jou goede begeleiding voor de verkoop van onze producten. 

U ontvangt van ons een mooie en trendy cardboard display inclusief uw gewenste producten zoals bootybanden, fitness weerstandsbanden of andere sportartikelen. Deze display wordt kosteloos naar u verstuurd en geïnstalleerd door onze vertegenwoordiger. 
 

U heeft de keus uit twee opties:

  • Shop in Shop concept richten wij een display met onze producten in jouw winkel of sportschool en krijg je commissie op de verkochte producten zonder dat je eerst moet inkopen.

Of

  • Dealer concept koop je de producten in zodat je deze kan doorverkopen. Deze producten worden bij jou geleverd aan de hand van de afname per post of per Bootyband koerier.

Waarom je verkooppunt of dealer worden?

  • Je staat op de website vermeld als dealer
  • Je krijgt productinformatie / opleiding
  • Gezonde winstmarges voor onze dealers
  • Je krijgt als dealer ook commerciële acties door het jaar heen
  • Als er webshop acties zijn doen we soortgelijke acties ook voor dealers
  • Je haalt een zeer kwalitatief merk in jouw assortiment die anders is dan andere merken

Alles is vrijblijvend, je zit nergens aan vast en als je geen interesse meer hebt kan je er zelf voor kiezen geen Bootyband producten meer aan te bieden.

Heb jij interesse om verkooppunt te worden?

Meld je bedrijf vandaag aan!

Vul onderstaand formulier in en onze Accountmanager neemt binnen 2 dagen contact met jou op!

 

Veelgestelde vragen

Hulp nodig bij een bestelling? Op deze pagina vind je onze veelgestelde vragen. Mocht je vraag er niet tussen staan? Neem dan contact op per mail met de klantenservice. 

Als je bestelling is geplaatst ontvang je binnen uiterlijk 30 minuten een bevestigingsmail. Geen e-mail ontvangen? Controleer dan eerst de map met ongewenste mail of spam. Wanneer de bevestiging ook hier niet te vinden is, neem dan contact op via een van onderstaande opties. Onze klantenservice zal vervolgens de status van je bestelling controleren en je helpen bij het vinden van je orderbevestiging.

Om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk bij je bezorgd wordt, proberen we altijd om het bestelde artikel meteen voor je in te pakken en naar je toe te sturen. Dit betekent dat we helaas de bestelling niet meer kunnen wijzigen nadat de bestelling geplaatst is. Ook het wijzigen van het bezorgadres of de verzendmethode is helaas niet meer mogelijk.

Om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk bij je bezorgd wordt, doen we ons best om het bestelde artikel meteen te verpakken en te verzenden. Dit betekent dat we de bestelling niet meer kunnen annuleren.
Wat je wel altijd kunt doen is het artikel binnen 30 dagen retourneren. Vervolgens krijg je het volledige aankoopbedrag terug.

Waar blijft mijn bestelling?

De meeste bestellingen worden binnen 2 werkdagen bezorgd door PostNL. In sommige gevallen kan het iets langer duren. Je ontvangt een mail met een track and trace code van PostNL zodra je bestelling is verzonden, zodat je zelf een oogje in het zeil kunt houden. Wanneer je je zorgen maakt over de status of locatie van je bestelling, neem dan contact met ons op via het bovenstaand formulier op deze pagina.

Laat het ons meteen weten als er iets mis is met ontvangen items. Neem contact op met onze klantenservice via bovenstaand formulier op deze pagina en vermeld hierbij altijd:

- Bestelnummer

- Naam van het defecte of beschadigde artikel

- Beschrijving van het defect of de beschadiging

Normaal gesproken versturen we bij een defect of een beschadiging kosteloos een nieuw vervangend artikel.

Het kan natuurlijk voorkomen dat een artikel niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wanneer je niet tevreden bent met je bestelling, helpt de klantenservice je graag bij het vinden van een oplossing.

Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via bovenstaand formulier op deze pagina. Uiteraard kun je het artikel binnen 30 dagen altijd terugsturen en ontvang je vervolgens het volledige aankoopbedrag terug.

Ja alle bestellingen binnen Nederland worden altijd gratis bezorgd.

Over het algemeen kunnen wij onze producten overal ter wereld verzenden vanuit ons magazijn Als ik bestel vanuit het buitenland moet ik kosten betalen voor de douane?

Voor ons als Europees bedrijf zijn alle bestellingen die binnen de Europese Unie worden geleverd vrijgesteld van douane- en invoerrechten. Als uw bestelling echter buiten de Europese Unie wordt geleverd, kan het zijn dat u douane- en invoerrechten moet betalen zodra de zending dat land bereikt.
Extra kosten voor douane-inklaring zijn de verantwoordelijkheid van de ontvanger; wij hebben geen controle over deze kosten en kunnen hun bedrag niet voorspellen. Controleer het douane- en invoerbeleid van uw land om na te gaan of het waarschijnlijk is dat u extra kosten zult moeten