Goede doelen


Voor vrouwen, door vrouwen.

We hebben ervoor gekozen om goede doelen te steunen die zich richten op vrouwen, omdat we geloven dat empowerment van vrouwen een cruciale stap is naar een betere wereld. We willen graag vrouwen helpen die in een tijdelijke moeilijke positie verkeren, omdat we ervan overtuigd zijn dat alles altijd weer goed komt.

Bootyband Nederland doneert voornamelijk sportartikelen aan verschillende instellingen die vrouwenopvang, gemeentes en buurthuizen ondersteunen.

We vinden het belangrijk dat vrouwen de kans krijgen om zich fysiek te uiten en om hun kracht te ontdekken door middel van sportactiviteiten. Sport kan namelijk niet alleen een positieve uitlaatklep zijn, maar ook het zelfvertrouwen vergroten en sociale binding bevorderen.

Daarnaast richten we ons ook op crisisopvang en blijf-van-mijn-lijfhuizen, waar vrouwen die te maken hebben gehad met huiselijk geweld terecht kunnen. Door deze organisaties te ondersteunen, willen we hen de middelen bieden om de vrouwen te helpen bij hun herstelproces en om hen te laten zien dat er altijd een uitweg is uit deze situaties.

Wij begrijpen uit de talloze berichten die wij ontvangen dat het erg jammer is dat wij geen andere goede doelen steunen, helaas moeten wij een grens trekken om onze keuze die gericht is om goede doelen te steunen voor vrouwen. We begrijpen dat er andere belangrijke maatschappelijke kwesties zijn, maar we hebben ervoor gekozen om onze focus specifiek op vrouwen te leggen omdat we geloven in de kracht en potentieel van vrouwen. We willen helpen bij het creëren van gelijke kansen voor vrouwen en een positieve impact hebben op hun levens.

Al met al zijn we enorm gemotiveerd om vrouwen in tijdelijke moeilijke posities te helpen en we zijn dankbaar voor de mogelijkheid om dit te kunnen doen. We geloven dat onze bijdrage door middel van sportartikelen de levens van deze vrouwen op een positieve manier kan beïnvloeden en hen kan helpen om zelfstandigheid en hoop terug te vinden.

 

Aanmelden als goede doel?

Vul onderstaand formulier.

Veelgestelde vragen

Hulp nodig bij een bestelling? Op deze pagina vind je onze veelgestelde vragen. Mocht je vraag er niet tussen staan? Neem dan contact op per mail met de klantenservice. 

Als je bestelling is geplaatst ontvang je binnen uiterlijk 30 minuten een bevestigingsmail. Geen e-mail ontvangen? Controleer dan eerst de map met ongewenste mail of spam. Wanneer de bevestiging ook hier niet te vinden is, neem dan contact op via een van onderstaande opties. Onze klantenservice zal vervolgens de status van je bestelling controleren en je helpen bij het vinden van je orderbevestiging.

Om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk bij je bezorgd wordt, proberen we altijd om het bestelde artikel meteen voor je in te pakken en naar je toe te sturen. Dit betekent dat we helaas de bestelling niet meer kunnen wijzigen nadat de bestelling geplaatst is. Ook het wijzigen van het bezorgadres of de verzendmethode is helaas niet meer mogelijk.

Om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk bij je bezorgd wordt, doen we ons best om het bestelde artikel meteen te verpakken en te verzenden. Dit betekent dat we de bestelling niet meer kunnen annuleren.
Wat je wel altijd kunt doen is het artikel binnen 30 dagen retourneren. Vervolgens krijg je het volledige aankoopbedrag terug.

Waar blijft mijn bestelling?

De meeste bestellingen worden binnen 2 werkdagen bezorgd door PostNL. In sommige gevallen kan het iets langer duren. Je ontvangt een mail met een track and trace code van PostNL zodra je bestelling is verzonden, zodat je zelf een oogje in het zeil kunt houden. Wanneer je je zorgen maakt over de status of locatie van je bestelling, neem dan contact met ons op via het bovenstaand formulier op deze pagina.

Laat het ons meteen weten als er iets mis is met ontvangen items. Neem contact op met onze klantenservice via bovenstaand formulier op deze pagina en vermeld hierbij altijd:

- Bestelnummer

- Naam van het defecte of beschadigde artikel

- Beschrijving van het defect of de beschadiging

Normaal gesproken versturen we bij een defect of een beschadiging kosteloos een nieuw vervangend artikel.

Het kan natuurlijk voorkomen dat een artikel niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wanneer je niet tevreden bent met je bestelling, helpt de klantenservice je graag bij het vinden van een oplossing.

Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via bovenstaand formulier op deze pagina. Uiteraard kun je het artikel binnen 30 dagen altijd terugsturen en ontvang je vervolgens het volledige aankoopbedrag terug.

Ja alle bestellingen binnen Nederland worden altijd gratis bezorgd.

Over het algemeen kunnen wij onze producten overal ter wereld verzenden vanuit ons magazijn Als ik bestel vanuit het buitenland moet ik kosten betalen voor de douane?

Voor ons als Europees bedrijf zijn alle bestellingen die binnen de Europese Unie worden geleverd vrijgesteld van douane- en invoerrechten. Als uw bestelling echter buiten de Europese Unie wordt geleverd, kan het zijn dat u douane- en invoerrechten moet betalen zodra de zending dat land bereikt.
Extra kosten voor douane-inklaring zijn de verantwoordelijkheid van de ontvanger; wij hebben geen controle over deze kosten en kunnen hun bedrag niet voorspellen. Controleer het douane- en invoerbeleid van uw land om na te gaan of het waarschijnlijk is dat u extra kosten zult moeten